BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 5, 2012

"..Love is a never ending feeling.."



Rasa cinta kepada yg SATU rasa cinta kepada manusia rasa cinta kepada benda2 sekeliling kita tak pernah surut kan?makin hari makin cinta hehe ^^"
"..Bukan mudah untuk membina sebuah cinta yang kukuh dan bukan senang untuk meruntuhkan sebuah kasih sayang yang terbina, kerana banyak airmata yang terkorban untuk sampai ke pelabuhan cinta..dan ianya tidakkan mungkin kering kerana cinta itu adalah jiwa dan jiwa adalah airmata suka dan duka.."

Aku mengerling malu..
Mencuri pandang wajahmu kasih..
Senyumanku tersembunyi di sebalik hati..
Menitip rasa dibuai rindu yang menggebu..
Membiarkan angin dan bayu menyapa wajahmu..
Kerana membawa khabar dariku..
Memberi pesan pada angin yang bertiup itu..
Sampaikan rasa rinduku padamu..
Sampaikan rasa kasihku padamu..
Sampaikan rasa cintaku padamu..
Sampaikan salamku wahai sang bayu...
Kerana rindu ini tidak tertanggung oleh hatiku..
Ia terlalu lebih untuk dirimu..
Dan ia terlalu sarat rasa itu..
Aku duduk membisu..
Dalam hatimu..
Kerana aku tidak mahu bicaraku..
Akan membuatkan aku hilang rasa malu..
Aku hanya ada rasa rindu..
Aku hanya ada rasa cinta..
Kerana..
Aku hanya ada kamu selamanya..
Dihatiku........♥ 
 

0 comments: