BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 6, 2010

penentu segalanya - "all the best in final exam"



esok aku akan menghadapi peperiksaan akhir......hope dpt la jwb setelah semester ini aqu berusaha untul lebih baik dari semester lepas....harap apa yang aku dah lalui satu sem ini baik-baik belaka..insyaAllah...",)

aku tidak akan menghampaka harapan orang yang aku sayang family aku yang ingin melihat kejayaan aku lepas ni.....

aqu ingin membalas jasa susah payah diorang selama ini yang telah banyak berkorban untuk aku..kini masa aku membalas apa yang diorang dah lakukan.......

"ampun dan maaf ak pinta if ada yang terasa ati,terlepas kata,maafkan aku,kadang2 ada perbuatan yang aku tak sedari.....
aku insan biasa yang tak lari dari kesilapan.....

terima kasih pada rakan-rakan yang tolong aku dalam pelajaran jasa anda semua tidak akan kulupakan.....semoga korang juga berjaya dalam hidup...

"permudahkan segala urusan ku"


~~selamat menjawab~~
"best of luck

final exam s2'2010
place: unikl BMI

salam sayang:
nnd@anadhieyana


0 comments: